niedziela, 21 czerwca 2015

Cypryjska Ruletka.


    Oto wreszcie mogę zaprezentować okładkę mojej debiutanckiej powieści. Książka ukazała się całkiem niedawno i właśnie rozpoczynam kolejny etap - czyli - PROMOCJA !
    Zachęcam do odwiedzenia strony : https://www.facebook.com/Cypryjska.Ruletka?fref=ts - Tam dowiecie się więcej.
    Podróż na Cypr rozpocznijcie od tekstu, którym obdarował mnie Artur Jan Szczęsny (recenzent i poeta) i pozwolił mi umieścić go na okładce.
 
   " Gorąca wyspa Afrodyty staje się tłem dużej, międzynarodowej afery, w którą przypadkowo zostaje zamieszany krakowianin Rafał. Z początku nic nie zapowiada nieoczekiwanych wydarzeń. Rafał ciężko pracuje na swe utrzymanie, usuwając azbestowe instalacje na terenie bazy brytyjskiej armii, a wieczorami sączy drinki w zaprzyjaźnionym barze. Tam poznaje pewnego Amerykanina...
    Wszystko zaczyna się komplikować, gdy któregoś dnia dostrzega w kontenerze z odpadami dziwnie wyglądające pakunki. Od tej pory nic nie jest już sielskie ani spokojne...
    Ten debiut to wciągająca, trzymająca w napięciu fabuła zdradzająca dużą znajomość cypryjskich realiów."

    Jako autor mam nadzieję, że czytelnicy podzielą tę opinię.

    Książka jest już dostępna w sprzedaży:
    - wersja papierowa - księgarnie internetowe Bonito.pl
    - wersja elektroniczna - virtualo, empik ,gandalf, publio i inne.
    Pełna lista dystrybutorów znajduje się na stronie na facebooku.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz